13 november

Idag är det lördag och idag har det har bara varit en slappdag. För mig är lördag oftast slappdagen sen på söndagen tar jag tag i det jag måste göra. Igår var vi till farmor i Härnta och åt middag , sedan efter maten kollade vi på idol och mina favoriter där i idol är Andreas Weise och Jay , fast Olle är också bra. För mig gjorde det inte så mycket att Elin åkte ut , hon är ganska jobbig att lyssna på ibland fast hon är också bra ibland.

Tiden går så snabbt nu förtiden , fast det är bra eftersom att jag längtar till julen och jullovet.
Jag älskar julen , den är så mysig. Jag tycker att allt som har med julen att göra är så mysig och snart är det inte långt kvar tills adventljusstakarna kommer fram i fönsterna. Nu när jag ändå skriver om julen kan jag påpeka att det snöar idag , så nu är det lite mer snö ute på backen. Jag gillar snön som mest innan jul och i januari och mitten av februari men när det snöar efter de månaderna så blir jag irriterad för då vill jag ha vår såfort som mojligt.

Jag slänger in en av Westlifes nya låtar , de har två nya bra låtar men jag lägger upp den bästa här åt er.Jag har lyssnat på den idag när jag har slappat framför datorn. Den låten jag la upp heter Safe , deras andra låt heter please stay. Youtube klippet blev inte så snyggt för jag är inte så bra på vilka siffror jag ska ändra till.
























Kommentarer
Postat av: marielle

sv; hihi zaa^^ de var tider det :')

2010-11-14 @ 15:46:49
URL: http://mmariellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0