8 november

Hej , nu har jag skaffat denna blogg. Jag ska försöka blogga ofta men jag ska inte heller känna mig tvingad till att göra det. Utan jag bloggar när jag känner för det , de kanske kommer inlägg jätteofta och ibland sällan.
Jag kunde fixa designen själv eller ja Johanna berättade hur jag skulle göra som.
Nu ska jag inte byta blogg igen utan jag håller mig här på blogg.se.

Igår snöade det för första gången :D Tiden går så snabbt snart är det jul och det vill jag ha.
Jag längtar verkligen till jul , det är så mysigt att plocka fram julsakerna ,  tända ljus , dricka julmust , äta pepparkakor , äta julskinkan och själva julaftonen såklart!



Här är en bild på första snön iår , men det är mer ute nu.
Den hära bilden är knäppt igår på morgonen , det snöade mer på dagen.
Nu är nästan hela gräsmattan täckt men det sticker upp
grässtrån haha





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0