it´s taken me higher

Tjena tjena , rubriken får vara som den lyder eftersom jag inte kom på nån rubrik.Också lyssnar jag på musik nu så det fick bli en mening från låten , men det är väl kul?

Idag var det första skoldagen på denna vecka och det gick jättesnabbt. Vi hade några ämnen också hade vi 9.or musikträning för lucia som vi ska ha dels på skolan också på julskyltningen. Efter det hade vi matte och då fick vi tillbaka våra matteprov , kommer ni håg att jag skrev att jag nästan var rädd för det provet , men det gick bra jag fick iallafall G+ och för mig är det bra iaf på matteproven eftersom jag är inte så jättebra på matte.

Nu sitter jag här och dricker lite coca-cola vanilla , den är as god :) Nu ska jag börja göra lite So , jag är lite stressad över det så jag ska börja med det nu.



En varm bild eftersom det är kyligt ute =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0