onsdag

Har ingen bra rubrik så det får bli onsdag men det är väl trevligt eller hur?

Dagen har gått snabbt fast den har ändå känts lång , veckorna och dagarna rinner iväg så snabbt. Men det är rätt så bra för då får man jullov snart. Jag sitter här nu och lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar och äter lite cheddarpopcorn. Sofie skulle åka till ica för att köpa popcorn så då följde jag med hon också blev det så att jag också köpte en påse. Annars skulle jag bli så frestad av hennes popcorn haha

Jag har nyss renskrivit klart engelska uppgiften , det känns skönt att den är klar nu. Nu helt plöstligt så har vi mycket uppgifter som ska lämnas in skriftligt. Förut hade vi ofta prov men nu verkar vi ha en lite period när det är häften som vi gör på lektionerna och hemma som ska sedan lämnas in för att bedömas. Det är rätt skönt att göra inlämningsuppgifter för då slipper man sitta hemma och lära in allting i huvudet och ska sedan försöka komma ihåg det dagen efter när provet är. Nu när jag ändå skriver om prov och sånt så kan jag nämna att imorgon måste jag bli kompis (fiende) med matteboken för vi har prov i matte på fredag. Och jag som inte är så jättebra på matte måste träna extra mycket. Jag är typ rädd för matteprovet haha men jag ska tänka att det går bra för då kanske det gör det med ;)

Har inget mer att tillägga hejdå!


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Snart helg :) Ska du göra ngt speciellt då? =)

2010-11-18 @ 17:23:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan! Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-19 @ 10:14:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0