Paradisbadet

Idag åkte vi till Paradisbadet med skolan som alla andra år :D Detta år var den sista gången vi åkte med Ytterlännässkolan. Vi har varit där i 6an ,7an , 8an och nu i 9.an I år var det sista året som vi åkte dit eftersom vi börjar gymnaiset till hösten. Jag kommer att sakna det lite  tror jag för det har ju blivit som en tradition men till hösten börjar allt nytt och då får man skapa nya traditioner i 3år.

Iallafall så var det jätteroligt idag, vi åkte inte så jättemycket i vattenrutschbanerna vi satt mest i bubbelpoolen men det var nice det med :)

Igår blev jag klar med vårat So arbete som var att man skulle skriva om ett fattigt land och sedan om ett rikt land , efter det skulle man rita kartor på de land man valde och tillsist skulle man skriva skillnader om länderna. Det känns så skönt att det är klart för det var ett ganska stort arbete tycker jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: matilda

Huh, det kanske är därför då?^^ Själv har jag inte en blekaste aning, men det låter troligt de du skrev :)

2010-11-25 @ 21:46:26
URL: http://mkretz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0