frågor/test

Har tråkigt så jag gör ett sånt här litet test eller vad man kallar de för något.


1. Vad heter du? Evelina
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ingen aning
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Om jag varit kille skulle jag hetat Tobias tror jag
4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. Vilken årgång är du? 1995
6. Vart bor du? utanför nyland
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 0
9. Vart skulle du vilja bo? New York eller i något varmt land
10. Vilken skolklass? 9b 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Det vet jag inte än

UTSEENDE


1. Hur lång är du? Runt 150
2. Hur mycket väger du? 46 kg
3. Hårfärg och frisyr? blond, mellanlångt och utsläppt 
4. Ögonfärg? blå
5. Mest nöjd med? håret kanske
6. Minst nöjd med? en del saker
7. Skostorlek? 35
8. Glasögon? nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? ja  piercing

FAVORITER

1. Filmer? White chicks!!
2. Låtar? Har många
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? kyckling , pizza , pommes frites och cola!!
5. Djur? hund
6. Färg?  lila , röd och rosa
7. Parfym? Sarah Jessica Parker - NYC
9. Ämne i skolan? so
10. Sysselsättning? Kompisar, datorn , tv och ibland blir det shopping.

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? litet/mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? ljus rosa blandat med ljuslila
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? mest rosa och lite vitt
4. Vad vill du ändra där inne?  Fondvägg , också vill jag möblera om 
5. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja
b) Video/dvd? DVD
c) Dator? Ja,
d) Stereo? Ja,
e) Telefon? nej , bara min mobil
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? snö , hus , träd och en liten väg
7. Vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datorn , kollar på tv
8. Favoritpryl i rummet? dator och tv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0