mer lov tack!

Imorgon börjar skolan igen!! Ååå jag vill ha mer lov! Ikväll får man väl lov att lägga sig tidigt och kliva upp klockan 6 imorgon!!
Vi har redan ett prov nu på fredag som kommer , provet är om första världskriget. Jag kan inte så mycket om de så jag får väl till och börja med att träna redan nu. Nu är det sista terminen som vi ska visa vad vi har lärt oss i grundskolan och jag vill ha så bra betyg som möjligt. Jag vill inte få ett dåligt betyg i Historia bara för att jag inte orkade träna till det hära provet som vi ska ha på fredag. Så denna termin ska jag verkligen försöka ta tag i skolarbeterna ännu bättre än förra terminen!


Kommentarer
Postat av: filippa

sv; okej , tack för tipset ! ;))

2011-03-20 @ 13:37:53
URL: http://filippaohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0