navel

Igår jag tog jag hål i naveln på ett ställe som heter Ro och harmoni , det ligger i hotellet Kramm , det är ett ställe för massage , hudvård och man kan även ta hål i öron , näsa och navel där. Tjejen/tanten som tog hål i min navel använde sig utav Blomdahl medical det är en sorts pistol som är bra för att ta hål det är tydligen skonsamt. Det gjorde inte så ont att ta hål med den dära "pistolen" och man slipper se en kanyl eller något liknande.
Jag tyckte det var suverränt att ta hål på det viset. Jag var nervös och spänd helt i onödan , det var lite komiskt för efter jag hade tagit hålet också skulle jag till och betala då helt plötsligt svimmade jag. För jag hade varit så nervös innan och sen när allt var gjort så släppte det , då svimmade jag också hade jag inte ätit något på flera timmar. Tur att Sofie var där med mig annars kanske jag hade ramlat och slagit huvet eller något.
Men om nån som läser min blogg som funderar att ta med märket Blomdahl så behöver ni inte vara lika nervös som jag var och ni behöver inte vara rädda för att det ska göra jätteont. Här är en länk där man kan läsa allt om Blomdahl. http://www.sv.blomdahl.com/




Såhär går det till att ta hål på det sättet som jag tog.






Såhär blev mitt hål , kortet är tagit efter några timmar efter jag hade tagit hålet.

Om hålet ser lite snett ut så är det för att jag kanske råkade hålla kameran lite snett.

Jag vet att jag har lite hår där på magen ;)






Jag är jätteglad och nöjd :D :D


Kommentarer
Postat av: filippa

fin blogg!

gjorde det ont att pierca sig ?

2011-03-19 @ 23:42:37
URL: http://filippaohlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0